środa, 24 lipca 2013

5***

Był to ładny i duży blok na jakimś osiedlu.
Jeszcze dziś umówiliśmy się na spotkanie z właścicielem.
-Sel, może pójdziemy jutro na zakupy?-zapytała Ariana
-Dlaczego nie....
-A potem na imprezę....
-Spoko.Albo jak już będę miała mieszkanie to wtedy u mnie przenocujesz ok?
-Będzie warto czekać.-powiedziała i się do mnie uśmiechnęła.
-Dobra dziewczyny trzeba się zbierać.
-Ok-powiedziałam i ubierałam buty i zobaczyłam że reszta też się ubiera.-To wy jedziecie też.
-No pewnie,chyba nie myślałaś że damy ci zamieszkać w byle czym?-powiedział Harry,a my zaczęliśmy się śmiać.Kiedy byliśmy na miejscu,właściciel nas zaprosił i pozwolił oglądać.Mieszkanie było z wyposażeniem i był jeszcze jeden pusty pokój.



Bardzo mi się spodobało i widać było że reszcie też.
-Dobra,kupuje ile?-zapytałam
-Tak od razu?Nie chce się pani namyślać?
-Nie mieszkanko jest idealne i bardzo mi się podoba.
-No dobrze więc 30 tysięcy złotych.-byłam przygotowana na taką kwotę więc wyjęłam pieniądze i podałam mężczyźnie.On za to wyciągnął jakieś papiery i kazał mi je podpisywać.Na koniec jeszcze poprosił o autograf i o zdjęcie.
Kiedy skończyliśmy była 20.Ja pojechałam do siebie a reszta do siebie.Kiedy dojechałam pod blok,wbiegłam do mieszkania i zaczęłam się pakować zajęło mi to do 2:00 w nocy.Wzięłam jeszcze
szybki prysznic i położyłam się spać.Następnego dnia nie jedząc śniadania spakowałam walizki do samochodu i pojechałam do swojego nowego mieszkania.Tam się rozpakowałam.Nim się obejrzałam była 16:00.Zadzwoniłam do Ariany i miała zaraz u mnie być.Usłyszałam pukanie do drzwi.Kiedy otworzyłam zobaczyłam w nich Arianę całą zdyszaną.
-WoW naprawdę jesteś szybka- powiedziałam
-No wiem.
-Wchodź.Weszła ze swoją torebką w której zapewne miała piżamę,ubranie na jutro i sukienkę,telefon itp.
-Dobra mam dla ciebie ważną propozycję...
-Mów śmiało!
-No dobra.Może zostaniemy najlepszymi przyjaciółkami?
-No pewnie!-krzyknęłam i ją przytuliłam.
Gadałyśmy,oglądałyśmy filmy,śmiałyśmy się tak do 2 w nocy aż w końcu postanowiłyśmy iść spać ja ubrałam to:

a Ariana to:

i zasnęłyśmy.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sorry za takie krótkie i nudne ale jest :)

3 komentarze:

  1. jak na razie fajnie sie zapowiada szkoda Demi świetne pomysły tylko 30 tys złotych za takie mieszkanie łooo świetne czekam na next'a

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne! :) pisz nadal bo jestem ciekawa co dalej..:3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej bardzo ważne! Zapomniałam hasła na to opowiadanie i teraz zrobiłam nowe pod adresem...
    http://lenaopowiadanie.blogspot.com/2013_07_01_archive.html

    OdpowiedzUsuń